Öğrencim 8 yasında, hafif düzey. Yaşıtlarına göre dil ve zeka gelişimi geriymiş.
Yaşıtlarıyla olduğu sınıftayken arkadaşlarına verilen etkinlikler ona verilmiyormuş. Okuma ve yazma bilmediği için.
Özel sınıfa alındı öğrencimiz. Sınıfındaki diğer öğrenci ile harf öğrenimi yapıyoruz. İrmik ile yazmayı her iki öğrenci ile yapıyorum.
Adem hoca ahşaptan harflerden bahsetmişti. Ben de keçeden harf ve rakam yaptım. Rakamlar bahsettiğim öğrencinin sırasında harfler diğer öğrencinin sırasında duruyor. Annesine neden rakamlar bende harfler onda diyormuş.
Bu materyalleri ilk getirdiğim sefer her ikisininde eline veriyorum. İlerleyen zamanlarda gözlerini kapatıp elindeki hangi harf ya da rakam bulmaya çalışıyorlar. Bahsettiğim öğrencinin düzeyinin üzerinde bir oyun bununla beraber bu oyunu seviyor.
Bahsettiğim öğrenci diğerinin peçetelerini, ayranını çöpe atıyor, montunu alıp okulun başka yerlerine koyuyor, defterini ya karalıyor ya da siliyor.
Diğer öğrenciye verdiğim kitabı alıyor kendisi okumak için.
Diğer öğrenciyle yaptığımız yazma çalışmalarını ben de yapacağım diyor. Ben de kalemle çizgiler yapıp küçük kasları gelişsin diye yazıyorum. Hadi sende bunları yaz diyorum. Burada yanlış yapmış olabilirim
İlk başlarda gözlerine bakıp konuşuyordum. Gözlerini kaçırdığı için konuşmamaya başladım. Ne yapabilirim bilemiyorum
Yaşıtlarıyla olduğu sınıftayken arkadaşlarına verilen etkinlikler ona verilmiyormuş. Okuma ve yazma bilmediği için.
Özel sınıfa alındı öğrencimiz. Sınıfındaki diğer öğrenci ile harf öğrenimi yapıyoruz. İrmik ile yazmayı her iki öğrenci ile yapıyorum.
Adem hoca ahşaptan harflerden bahsetmişti. Ben de keçeden harf ve rakam yaptım. Rakamlar bahsettiğim öğrencinin sırasında harfler diğer öğrencinin sırasında duruyor. Annesine neden rakamlar bende harfler onda diyormuş.
Bu materyalleri ilk getirdiğim sefer her ikisininde eline veriyorum. İlerleyen zamanlarda gözlerini kapatıp elindeki hangi harf ya da rakam bulmaya çalışıyorlar. Bahsettiğim öğrencinin düzeyinin üzerinde bir oyun bununla beraber bu oyunu seviyor.
Bahsettiğim öğrenci diğerinin peçetelerini, ayranını çöpe atıyor, montunu alıp okulun başka yerlerine koyuyor, defterini ya karalıyor ya da siliyor.
Diğer öğrenciye verdiğim kitabı alıyor kendisi okumak için.
Diğer öğrenciyle yaptığımız yazma çalışmalarını ben de yapacağım diyor. Ben de kalemle çizgiler yapıp küçük kasları gelişsin diye yazıyorum. Hadi sende bunları yaz diyorum. Burada yanlış yapmış olabilirim
İlk başlarda gözlerine bakıp konuşuyordum. Gözlerini kaçırdığı için konuşmamaya başladım. Ne yapabilirim bilemiyorum